• Regulamin

Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

  1. Właścicielem Serwisu Internetowego jest firma YesBoss Nataliia Loichuk; NIP: 9462732601; REGON: 526549983; adres poczty elektronicznej: sklep@yesboss.pl
  2. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z naszą Polityką Prywatności i nie będą udostępniane osobom trzecim bez Twojej zgody.

  3. Aby skorzystać ze Sklepu Internetowego YesBoss.pl, nabywca będący osobą fizyczną musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych. Nabywca, który nie jest osobą fizyczną, może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem osób upoważnionych do działania w jego imieniu.

  4. Aby skorzystać z naszego Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzenia komunikującego się z Internetem oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej prawidłowe przeglądanie oferowanych przez nas produktów oraz składanie zamówień. Wymagane jest, aby urządzenie to było komputerem osobistym podłączonym do sieci internetowej.

  5. Wprowadzane przez nabywcę dane muszą być zgodne z obowiązującym prawem oraz nie mogą naruszać dóbr osobistych i praw osób trzecich. Użytkownik zobowiązany jest do niewprowadzania treści o charakterze bezprawnym.

  6. Wykorzystywanie nazwy naszego Sklepu, logo oraz innych materiałów w celach komercyjnych jest zabronione, chyba że uzyskano wyraźną pisemną zgodę na takie działania.

  7. Nabywca zobowiązuje się do zachowania poufności wszelkich danych logowania i nie udostępniania ich osobom trzecim.

  8. YesBoss.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie Sklepu oraz regulaminie, a także do zawieszania lub zamykania Sklepu na czas określony bez wcześniejszego powiadomienia.

  9. Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu Internetowego można zgłaszać na podany adres e-mailowy w sekcji "Kontakt".

  10. Zastrzegamy sobie prawo do zawieszenia lub zablokowania dostępu do Sklepu w przypadku naruszenia postanowień Regulaminu.

  11. Korzystanie ze Sklepu oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu oraz polityki prywatności, która dostępna jest na stronie Sklepu.

Rejestracja

  1. W celu założenia Konta Klienta konieczne jest dokonanie nieodpłatnej Rejestracji.

  2. Rejestracja nie jest obowiązkowa w celu złożenia zamówienia w naszym Sklepie Internetowym.

  3. Aby dokonać Rejestracji, Klient powinien wypełnić dedykowany formularz rejestracyjny udostępniony przez nas na Stronie Internetowej Sklepu oraz przesłać wypełniony formularz drogą elektroniczną. Proszę wybrać odpowiednią opcję w formularzu rejestracyjnym. W trakcie Rejestracji, Klient ustala indywidualne Hasło.

  4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z naszym Regulaminem oraz może zaakceptować jego treść, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu.

  5. Klient ma również opcję dobrowolnego wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku, wyraźnie informujemy o celu zbierania danych osobowych Klienta oraz o znanych lub przewidywanych odbiorcach tych danych.

  6. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych nie jest wymogiem do zawarcia umowy o świadczenie usługi Prowadzenie Konta Klienta z nami. Klient ma prawo w każdej chwili cofnąć taką zgodę, przesyłając stosowne oświadczenie na adres poczty elektronicznej podany w sekcji kontaktowej.

  7. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzyma niezwłocznie potwierdzenie Rejestracji drogą elektroniczną na podany w formularzu rejestracyjnym adres. W tym momencie zostanie zawarta umowa o świadczenie usługi Prowadzenie Konta Klienta drogą elektroniczną. Klient uzyska dostęp do Konta Klienta oraz możliwość modyfikacji podanych podczas Rejestracji danych.

Procedura składania zamówienia

  1. Możliwe jest złożenie zamówienia w naszym Sklepie Internetowym zarówno przez posiadaczy Konta, jak i przez Klientów, którzy wybierają opcję zakupu bez konieczności rejestracji. W przypadku wyboru tej drugiej opcji, automatycznie tworzone jest wewnętrzne konto, które umożliwia Klientowi późniejsze utworzenie Konta. Wewnętrzne konto jest przechowywane do momentu usunięcia danych z systemu lub zablokowania Konta.

  2. Proces zakupu rozpoczyna się od wypełnienia Elektronicznego formularza zamówienia, dostępnego na naszej stronie internetowej. Klient może wybierać i dodawać wybrane Towary do koszyka. Elektroniczny formularz zamówienia zawiera informacje dotyczące m.in. rodzaju zamawianych Towarów, ich cen, ilości oraz preferowanej lokalizacji dostawy. Klient podejmuje odpowiednie kroki techniczne, kierując się wyświetlanymi komunikatami.

  3. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlane jest podsumowanie zamówienia. Zawiera ono informacje dotyczące Sprzedawcy, szczegółów zamówionych Towarów, ich cen jednostkowych i łącznych, w tym kosztów dostawy oraz innych, jeśli dotyczy, wybranej metody płatności, sposobu dostawy oraz szacunkowego czasu realizacji.

  4. W celu złożenia zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe w Elektronicznym formularzu zamówienia, akceptacji treści Regulaminu oraz wysłania zamówienia przez naciśnięcie przycisku "Zamawiam i płacę".
  5. Wysłanie przez Klienta Elektronicznego formularza zamówienia stanowi wiążące oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży zawartej na odległość, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.

  6. Umowę sprzedaży na odległość uznaje się za zawartą w chwili przyjęcia przez Sprzedającego Elektronicznego formularza zamówienia. Potwierdzeniem jest wyświetlenie Klientowi komunikatu potwierdzającego przyjęcie zamówienia i przypisanie mu numeru.

  7. Po zawarciu Umowy sprzedaży na odległość, Klient otrzyma w formie wiadomości e-mail potwierdzenie złożonego zamówienia zawierające: potwierdzenie przyjęcia zamówienia i ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz ogólnych warunków zawartej Umowy sprzedaży na odległość (Regulamin Sklepu Internetowego wraz z Załącznikami Nr 1 i 2), dane Sprzedawcy, odpowiedzialności Sprzedawcy za jakość świadczenia, o usługach świadczonych przez Sprzedawcę po sprzedaży oraz o sposobie i skutkach odstąpienia od umowy. Pouczenie co do sposobu i o skutkach odstąpienia od umowy zawarte jest w Załączniku nr 1.

  8. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, Klient ma możliwość wprowadzenia zmian, korzystając z opcji dostępnej na stronie Elektronicznego formularza zamówienia, a także może anulować zamówienie, wybierając opcję „anuluj zamówienie” dostępną na tej samej stronie.

  9. W przypadku anulowania zamówienia przez Klienta, Sprzedawca dokonuje zwrotu otrzymanej płatności w terminie 3 dni roboczych. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient.

  10. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Płatności i Koszty

  1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

    Dostępne formy płatności:

    Karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * Mastercard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro”

  2. Płatności za nabyte w Sklepie Towary, obejmujące cenę produktu wraz z kosztami dostawy, są realizowane za pośrednictwem dostępnych w Sklepie narzędzi płatniczych.

  3. Ceny Towarów podane na Stronie Sklepu są cenami brutto, zawierającymi obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  4. Koszty związane z usługą dostawy są wyraźnie prezentowane w zakładce "Koszty wysyłki".

  5. Koszty dostawy ponosi Nabywca. Nabywca ma możliwość wyboru preferowanego sposobu dostawy zgodnie z formularzem zamówienia. W określonych sytuacjach opłata za dostawę zamówionych Towarów może zostać pokryta przez Sklep, w przypadku wyboru przewoźnika przez Sklep.

  6. Użytkownik dokonuje zakupu Towaru w oparciu o ceny oraz koszty dostawy obowiązujące w momencie składania Zamówienia. Opłata za usługę transportową, związana z dostawą Towarów do Nabywcy, uzależniona jest od wyboru przewoźnika dokonanego przez Nabywcę oraz wybranej przez niego metody płatności.

Odstąpienie od Umowy sprzedaży

  1. Konsument, będący Klientem Sklepu i zawierający Umowę sprzedaży, ma prawo do odstąpienia od niej w ciągu 14 dni, bez konieczności podawania przyczyny.

  2. Początek biegu terminu na odstąpienie następuje w chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Można skorzystać z formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu. Wystarczy, że oświadczenie zostanie wysłane przed upływem terminu.

  3. Odstąpienie od Umowy sprawia, że ta uznawana jest za nieważną.

  4. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży przed akceptacją oferty przez Sprzedawcę, oferta traci ważność.

  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu, zwrócić wszelkie dokonane przez niego płatności, nie licząc kosztu dostawy. Zwrot ten może zostać wstrzymany do momentu otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, co zajdzie pierwsze.

  6. Konsument ma obowiązek odesłać Towar Sprzedawcy niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy sprzedaży. Wystarczy, że Towar zostanie wysłany na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

  7. Klient będący Konsumentem ponosi jedynie bezpośrednie koszty związane z odesłaniem Towaru.

  8. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

  9. Zwrot płatności dokonywany jest tym samym środkiem płatności, którym posłużył się Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, niegenerujący dla niego dodatkowych kosztów.

  10. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
  11. Zgodnie z art. 38 ustawy o Prawach Konsumenta, prawo do odstąpienia nie dotyczy towarów zapieczętowanych, które ze względów ochrony zdrowia lub higieny nie nadają się do zwrotu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu przez Konsumenta.


Warunki Reklamacji
  1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Klienta za wady fizyczne i prawne sprzedanego produktu (rękojmia). Wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonego produktu z umową.

  2. Sprzedający zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji Klienta w ciągu czternastu dni kalendarzowych i poinformowania go o dalszym postępowaniu.
  3. Aby reklamacja została rozpatrzona przez Sprzedającego, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt w czystym i higienicznym opakowaniu, razem z dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.

  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedający niezwłocznie dokona wymiany wadliwego produktu na wolny od wad lub usunie wadę. To postanowienie nie wpływa na możliwość Klienta złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  5. Jeżeli wymiana produktu, naprawa wady lub obniżenie ceny okaże się niemożliwe, Sprzedający zwróci należność Klientowi niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Postanowienia końcowe
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie tylko z ważnych przyczyn. Ważną przyczyną rozumie się konieczność dostosowania regulaminu do modernizacji usługi Newsletter lub zmiany przepisów prawa, które wpływają na świadczenie usługi przez Usługodawcę.

  2. Informacja o planowanych zmianach w regulaminie zostanie przekazana na adres e-mail Usługobiorcy, podany w momencie zapisywania się do Newslettera, co najmniej na 7 dni przed wejściem zmian w życie.

  3. W przypadku braku sprzeciwu Usługobiorcy wobec planowanych zmian do chwili ich wejścia w życie, uznaje się, że akceptuje je.

  4. W przypadku nieakceptacji planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy (contact@yesboss.pl), co skutkować będzie rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.

  5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze nielegalnym.

  6. Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim.

  7. W przypadku gdy Usługobiorca nie jest uprzywilejowanym Usługobiorcą, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

  • Warunkowy dostęp do sklepu

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych.
Czy masz ukończone 18 lat ?